kväll

ja, idag åkte jag till min mormor vid tolv tiden. Sen var vi där typ i två timmar, och sen drog vi hem. Det tog typ 1,5 timme att åka hem, jobbigt. Sen kom vi hem, åt lite och nu är jag asmätt. Har ont i magen, åt kebab. Haha fetto, men ibland kan det vara gott! Snart, eller ja nu ska jag gå och sola solarium med min syster, hon betalar. Haha, så självklart tackar men inte nej då! Idag blir det nog 20 minuter. Då hoppas jag på att få lite färg, jag brukar få det, eller iallafall förut när jag solade 20 min. Aja, nu ska jag tvätta bort sminket. Hörs imorgon, chao.

Kommentarer
**

vilken va din bästa relation

vad hette han/hon

hur söt på en skala mellan 0 till 100

hur var han ?

2009-07-24 @ 23:34:06
Lina

hahahah när ska vi till bylegård igen hahaha

;)

2009-07-25 @ 23:45:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!