Svar

"Anonym"

Vad gör du om 10 år? Då är jag 23 år, har flyttat hemifrån, kanske bor tillsammans med någon, funderar på att skaffa barn, eller jag kanske pluggar vidare på universitetet? Hursom helst, så kommer min blogg nog inte finnas kvar. Haha!

Vem ringde och smsade dig senast? Marie smsade mig, men inget samtal idag minsann.

"Anonym"
Vem hatar du mest? Jag hatar ingen. Jag orkar inte lägga mig in i massa tjafs, bråk osv. Det finns ingen som jag "hatar mest" utan det finns vissa som jag bara gillar mindre. Men det är nog folk som jag inte ens känner, fast som säger att de hatar mig utan att ens pratat med mig någongång på riktigt? Haha, det tycker jag verkligen är sååå löjligt. Så ni som vet att ni är en utav dessa personer, haha det är riktigt synd om er. Men alla mina vänner är söta, so i like everybody!

"Anonym"
Kan du visa en bild på dig med ett stoort leende på?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!