Svar till Anonym

"Anonym"
vilken va din bästa relation?
Jadu, det var rätt längesen nu faktiskt sen jag hade en bra relation..men det finns en person som jag hade den bästa med.

vad hette han/hon?
 Jag vet inte om han vill vara med i bloggen, men vi säger bara "R".

hur söt på en skala mellan 0 till 100?
Haha, jag tycker han var väldigt söt. Kanske 99? (a)

hur var han ?
Han var underbar, han gjorde mig glad. Han visste liksom att han var det enda jag behövde. Bara att få höra hans skratt gjorde mig glad direkt! När det tog slut, visste jag inte vad jag skulle göra. Men jag har ju klarat mig, som ni ser, även om det har varit mycket saknad och svåra stunder för mig. Men just nu, är det lugnt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!