Tors & Fre

Ja, igår gjorde jag ingenting på dagen typ, men senare på kvällen mötte jag Malin. Det var fan aslänge sen som vi sågs! Riktigt skönt var det ialla fall. Idag åkte jag och Marie till Farsta, hon skulle köpa lite saker till resan. Hon åker till Spanien imorgon, eller inatt! :'( Buhu.. jag köpte en ansiktstvätt, och en ansiktsmask. Hehe, hålla huden fräsch, u know? Sen åkte vi hem, och då messa Malin så vi drog ner till sjön och badade. Det var så jävla HÄRLIGT i vattnet, asvarmt. Me like it. Hihi, sen drog vi hem och då träffade jag Marie igen. Hon lämnade sin nyckel till mig, eftersom jag ska passa hennes kanin i två dagar men sen åker jag på kollo på måndag så då ska några andra passa den. Hihi. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sitta och sakna marie? Jorå, men tror jag ska träffa Julia.. aja. Nu orkar jag inte skriva mer, och kan tyvärr inte ladda in någon bild från mobilen eftersom den är knäpp. Och jo, jag har en annan mobil just nu, eftersom den jag hade hamnade i vattnet när jag och Malin var ute.. heheh :$ Puss

Ps. Se till att få lite solbränna nu, bruden (;
Tveka inte en enda sekund på att jag inte
kommer tänka på dig, marie för det KOMMER jag göra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!