Torsdag

Tjatja. Igår vaknade jag nio. Fixade mig lite snabbt, och sen mötte jag Elin vid elva. Vi gick nere vid sjön och pratade massor, tog lite bilder och så.. Sen gick vi till Farsta, vi köpte varsin dricka, eller en sån där "Yoggi" youghurt. När klockan blev tre åkte jag hem, satte mig på ballkongen och solade en halvtimme. Senare på kvällen mötte jag Marie, och vi gick till Farsta badet för att möta Sammy. Men eftersom vi var lite sega på att gå dit, så blev han sur för att han fick vänta länge och gick hem innan vi hann komma. Men sen kom han ialla fall ut efter typ en timme? Haha. När vi satt och väntade på honom kom det massa fullisar som började prata med oss.. tycker synd om dom. Haha, alla tyckte att vi var söta. Fast det kom ett gäng som typ blev lite FÖR fulla, så det var lite otäckt när en av de satte sig brevid mig.. men ja, sånt är livet. Jag drog hem nio. Smsade med Sebbe hela vägen hem för trodde att jag skulle möta mer knäppa människor. Haha, men det gjorde jag inte. Idag ska jag typ träffa honom, fast just nu äter han frukost? Öh, aja vissa är ju inte precis morgonmänniskor.. thih skriver mer ikväll. Puss


Kommentarer
Lina

Du är så söt glöm aldrig det <3 min stjärna

2009-07-03 @ 22:42:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!