25/3

hejsan alla! förlåt för att jag inte har bloggat. jaja, har väl varit lite upptagen. Igår var jag bara i skolan, hade ju lång dag skulle sluta fyra men fick gå redan vid halv fyra. Skönt! Sedan gick jag hem, gjorde ingenting typ.. när klockan var åtta gick jag ut för jag skulle handla en sak, ville inte gå själv, så ringde Winta men hon kunde inte följa med. Så jag ringde Dennis & pratade med honom hela tiden. Kom hem vid halv nio. Kollade lite på tv & så.. Idag hare varit en vanlig dag, rätt kort faktiskt. Slutade 20 i två. Jaja, snart ska jag åka till farsta. Ska till tandläkaren. Har nog inga hål, trorja.. Imorgon efter skolan ska jag, Elin & Matilda dra till solariumet igen. Måste ju få lite härlig färg! Måste köpa presenter till Marie nu i veckan också, vi ska ju fira tillsammans även fast hon fyllde år i fredags. juste, igår hade jag å älskling varit tillsammans i 2 veckor! hihi, alltså är det 15 dagar idag. ja, men nu ska jag dra. Puss hejdå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!