27/3 GRATTA MIG !

hejsanhopp. yes rubriken säger allt. Jag fyller år idag, hihi 13.. :$
Har haft en asbra dag! Jag vaknade av att min familj sjöng för mig.
Fick lite presenter, pengar leggins & smink. Sen fixade jag mig lite
snabbt. Vi började tio i nio. Spanska första timmen, kände mig
väldigt bra där, haha för jag satt verkligen & jobbade ! helt otroligt.
Sedan hade vi slöjd, gick väl bra där också. Efter det skulle vi ha
lunch, ja, min klass började sjunga för mig i matsalen!? haha,
sjukt pinsaaamt! Jaja, väldigt roligt ändå. Sen hade vi Svenska,
och då sjöng min klass för mig igen, hihi trevligt. Min lärare ritade en
bild på mig på tavlan, eller ja den skulle föreställa mig haha.
Mår skitbra just nu! Ikväll kommer pappa hit, så det blir mer firande
ikväll. Kanske går ut ikväll om jag orkar. haha. Imorgon ska jag
kanske träffa Marie, & då ska vi fira också. Sedan om kanske 1-2
veckor, så ska mina kusiner komma hit & fira mig. Väldigt mycket
firande hääär! Yes. Jaja, nu ska jag fortsätta skriva till Syster Julia
på msn, vi ska ju dra iväg i sommar. Sjukt Härligt! hare bäst, Pussar Jag kan inte göra smileys



Veronika, Sandra & Lillemma haha :$
( tror att jag var 5 år på bilden )


Kommentarer
marie

grattis min sötnos älskar dig :D <3

2009-03-27 @ 19:40:24
e

hihi, tackar baby :) <3

Jag älskar dig också!

2009-03-27 @ 22:08:33
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!