4 Bilder, Min vardag


Min klass, squaredance. Vi kom ju till final, så bra som vi är.
( Jag står upp, 3:e platsen från vänster. ) Happyface!


Igår på rasten. Elin Miranda Ibrahim & Gustav där bakom,
Tracy Jag Ayoub & Emma framför. jag leker sexig med min tunga..

Längst upp: Tobias, Sammi, Joar, Emanuel.
Under: Elin, en liten del av Rasmus huvud(?),
en liten del av Estelas ansikte, Tracy.
Nedre: Jag skriker(?), Gustav, Martin, Ibrahim & Marcus.
haha, Vi vet att vi är fina, så ni behöver inte säga något. (a)


jag på musikprofilen, haha ja, jag kan ju verkligen spela grymt bra(?)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!