Åh

okej, har inte skrivit på typ 2 dagar menmen.. i torsdag gick jag till Marie på
morgonen, jag ska ta hand om hennes kanin i 3 dagar..den är ju sååå söt!
Så vid 12-tiden gick jag till och släppte ut honom och gav den lite mat. Sen
mötte jag Natalie och vi drog till Farsta, där köpte jag ett randigt linne på H&M
för 79,50:- billigt köp! På kvällen gick jag till Marie igen och tog hand om
hennes kanin. Efter det mötte jag Natalie igen och vi var ute en stund.
Igår på morgonen gick jag till Marie först. Sen skulle vi egentligen åka
till stan, fast det gjorde vi inte så då åkte vi till Farsta. Köpte ingenting.
Idag vaknade jag nio. Gick upp, orkade inte fixa mig och gick till Marie. 
Det regnade ute, äckligt väder alltså. Men idag blir det bara hemma,
vi ska fira min ena syster. Ja, eller alltså hon fyller år nästa helg
fast då åker jag och Mami till Spanien på hennes födelsedag så
vi firar henne den här helgen istället. Blir nog bara hemma, kanske
går ut med några ikväll, eller bara går ut på en promenad.
Aja, ska ju till kaninen sen lite senare också. hihi
Juste, någon dag måste jag köpa ett par skor..med Marie.
Kom hem snart sötnos, du behövs! Puss (:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!