Äkta

du är sann. Jag kan lita på dig ända upp till hundra om inte mer.
Vi har haft det lite upp och ner med vår vänskap.. men vi har varit
starka och fixat det. Du vet att jag inte skulle klara mig utan dig,
det skulle vara en väldigt stor del av mig som skulle fattas och
det hade gjort ont. Vi har massa minnen, jag lärde känna dig
 för ungefär 3 år sedan..vi gick på samma dagis när vi var
små, men då kände vi nästan inte varandra. Men sen
möttes vi igen efter flera år, och började vara med varandra..
Jag kommer ihåg nästan allting som vi har gjort, som det vore
igår. Jag har sett jättegamla bilder på oss gumman, och vi ser
så jävla grymma ut ju.. haha. Tider förändrats, men vi har nog
förändrats på ett bra sätt. Det är du som har visat mig nya saker,
du har förändrat mycket i mitt liv. Nu ska vi bli tajta igen, för vi får
 inte glida isär..det skulle vara ett stort misstag. Vi klarar oss
utan personerna som bara har oss som resevkompisar, för
 det viktigaste är att vi har varandra, då klarar vi allt. Både
du ochjag vet att vi är på en högre nivå än vad dom falska
personerna är. Du är sann, och i mina ögon kommer du
alltid vara bäst. Helt ärligt, så är du den enda jag verkligen
kan lita på just nu. För du har aldrig svikit mig, eller sagt
saker till andra som jag har berättat för dig.
du är en äkta vän Marie.

- Jag vill dela min sommar med dig, bästevän!



Lite bilder på oss, har massa fler.. men det här får duga. (:

Kommentarer
bästis:d

va gooolligt ååååh älskar digg..<3

2009-05-13 @ 17:31:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!