Åland

tja alla. Klassresan var jävligt bra, fast vädret sög.. det regnade hela dagen.
Fy. blött gräs=blöta skor + strumpor..så jag fick byta 800 ggr inte bra alltså!
Men annars var det roligt, när vi åkte på båten påväg dit köpte alla massa
godis hihi det gjorde vi också påvägen hem. (: Vi gjorde ganska mycket
saker på en dag, för vi gick upp halv sju för att vi skulle åka på viltsafari. 
Lite kul, fast djuren var inte speciellt ovanliga. På natten kom grabbarna
till vår stuga 3 gånger, och min lärare märke det varje gång så hon kom
och skällde på oss 2 gånger.. men tredje gången gillt.. så det slutade
med att tre killar sov hos oss. :$ det var jag, Elin, Matilda, Emma,
Joar, Sammi och Tobias. Men ja, vi åkte hem runt sju tiden ungefär,
och kom till Stockholm runt 21.00. Alla var typ trötta på bussen, ialla
fall jag..och jag frös väldigt mycket..det var ju också kallt i havet som
jag hade badat i ungefär 2 timmar innan hemresan.. (:
Resan var ialla fall rolig, vill nog åka dit mer. Tänker nog göra det.
Men ni får ha det bra. Pussar

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!