Emma Evelina Johansson

tja på er. i förrigår skrev jag inget, men ja.. jag gjorde inte så mycket faktiskt.
Pluggade lite, och efter det drog jag till farsta och solade solarium. Yeah,
har fått vita ränder *stolt*. haha, ska sola igen någon dag..igår kom jag hem
direkt efter skolan, satte mig typ framför tvn och chillade. Jag mådde dåligt,
eller jag kände mig sjuk i hela kroppen.. helt slut. Men idag var det bättre,
fast jag har ont i min axel och i höften..fy. Snart ska jag dra till farsta med Marie
och äta på donken, eller okej om en timme typ! Ja, men ingen här hemma
hos mig ska äta middag, så då måste jag fixa det själv. Som nästan alla
vet, så är jag ett donken-fan. Pinsamt, men så är det! hihi, shit jag har haft
min blogg väldigt länge nu, men det verkar ju som det är rätt många
som läser, det högsta jag har haft är 56 besökare på en dag..haha.
Fortsätt läsa sötnosar, i know u like it! (: aja, skriver inte mer
idag tror jag. Hare bra, Chao


I like this pic' . Lite schteek ju (;
Ska jag ha den här bilden eller ha kvar den jag har nu som header?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!