EMMA IS THE SHIT.

Okej, idag började jag 08.20..första timmen hade vi Svenska. Det är alltid
lika tråkigt. Efter det hade vi lite Matte, och sedan rast. Efter rasten skulle
vi spela upp en teater. Ja, jag har faktiskt inte skrivit något om det här tror
jag, med det är så att i en hel månad så har olika grupper gjort en teater
som vi ska spela upp på engelska. Min grupp spelade Snövit. Jag är en
av dvärgarna, Prosit. Haha, idag spelade vi upp..gick väl sådär efter som
vi glömde bort några repliker, det gjorde jag också. Men det var skönt sen
efteråt när vi var klara, hoppas klassen också blev nöjda..haha. Sedan
hade vi lunch, då fick vi korv med makaroner/ris. Första gången som
korven var bra, haha det gick att äta. Annars brukar de smaka råa, fy.
Sista timmen hade vi forskning, och Jag Tracy Sammi & Gustav forskar
om planeten Neptunus. Vi skrev ner lite fakta som vi hittade i böcker,
men det fanns inte så väldigt mycket där i så jag och Gustav gick till
datasalen. Hittade ganska mycket på datan, så vi skrev ut lite viktiga
saker. Jag tror att vi ska redovisa om 2 veckor..Jaja, vi slutade 20 i två.
En ganska kort dag, skönt. Just nu sitter jag lite och pratar på msn,
spanar runt lite på playahead fast bara för musikens skull. Annars
att pea väldigt tråkigt. Amen, snart ska jag börja plugga lite.. har ju
prov imorgon på hela europa..får se hur det går. Önska mig lycka
till. hihi (:  
 
/Love Emma

Kommentarer
Anonym

Just nu SOVER du Emma! HAHA så går det när Emma ska plugga!

2009-05-13 @ 18:55:42
Anonym

öhm, jag vet att det var du som skrev den här

kommentaren, Sofia (min syster).. okej, jag somnade

men geografi är ju sååå tråkigt, men det kanske

inte du håller med om jävla mvg-barn? Men alla

tycker faktiskt inte att det är roligt att plugga.. vi är inte som du..tyvärr. (:

2009-05-14 @ 16:43:48
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!