Happy

hej alla! Idag vare härligt ute, soligt & varmt. Igår var jag elin & Cassie
ute i skolan på kvällen. Men vi blev lite sugna på godis så vi hämtade
pengar och köpte godis i en liten affär, sen gick vi till Ica och köpte mer.
haha, där köpte jag djungelvrål mums! Vi var ute i ungefär två timmar.
Sen blev det kallt så vi gick hem till Elin. Halv ett gick vi och la oss.
Jag och Elin vaknade vid tio tiden.. Vi kollade lite på tv sedan gick vi
upp och fixade oss för Cassandra skulle komma. Vi satt inne en
ganska lång stund..Jag åkte hem vid halv tre, då mötte jag Marie
här i farsta strand, så vi gick först till mig och lämnade alla mina
saker från Elin, sen gick vi ut och tog massa söta bilder! huhu.
Jag och Marie ville liksom springa typ? Så vi började spela brännboll.
Helt sjukt orkar inte berätta hur vi gjorde men tror att Marie skulle lägga
in en video på sin blogg sen om det går.. då kan ni få se lite. Vi spelade
med sandlådssaker typ? haha. marie bloggar på http://choisem.devote.se/,
eller det är hennes och Malins blogg. Sen gick vi hem, och då åt jag..
Jag ska kanske ut snart, i think. Men jaja vi får se, hejdå
bilder kommer lite senare

Kommentarer
Lina

haha du är en riktig godisbit du ;D

2009-05-02 @ 21:55:40
Anonym

jaja.. (?) haha

2009-05-02 @ 22:58:48
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!