Hm

Just nu sminkar jag mig..men vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Winta
skulle typ till sina kusiner, så ja nu får jag hitta på något annat. Vad ska
ni göra? hm..jag ska väl träffa sötnos ikväll eftersom vi måste ses
mycket innan jag åker till Åland på måndag, haha okej jag kommer bara
vara där en dag men ändå. det är ju svårt att inte sakna mig, även om
jag bara är borta en dag? (: Jo, inga får ringa/messa mig när jag
är där, för det kostar. Därför kommer jag inte svara på sms..
(bara om älskling messar). Aja, nu ska jag väl sitta kvar här
och geeka playahead, lyssna på musik & sminka mig.
Chao Bella


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!