inte nöjd med provet.

ja, idag hade vi prov och det gick hur dåligt som helst för mig.
Hoppas verkligen att det här inte är ett så viktigt prov så att jag
behöver göra om det..men min lärare blir nog ändå rätt besviken
på mig. Men fick seriöst hjärnsläpp när jag satt där och skulle
placera ut alla länder, och svara på frågor. Vi gjorde provet på
datan, ganska kul men det gick dåligt. Min data var också jävligt
seg, så hann bara göra provet i en kvart typ medans några
andras datorer gick så mycket snabbare och fick mer tid.
Jaja, nog om allt dåligt, nu till allt bättre.. Vi hade idrott idag,
gick väl sådär eller jag orkade inte springa alls för min fot är
öm.. Jag gick lite snett med den igår typ. Så jag kastade bara
 kula och hoppade längdhopp. Slutade 20 över två och då
åkte jag direkt till Farsta för skulle möta Marie där och vi åt
på donken. haha tjockisvarning! Äsch, jag och Marie
kommer alltid vara så fina även fast vi äter på donken
 väääldigt ofta. Haha. Fick låna ett par skor av henne
också eftersom jag inte har några bra sommarskor
just nu, och har inte råd att köpa ett par förän om
några veckor. Kommer nog köpa det när jag
är i Spanien. Skorna jag fick låna är vita,
ska försöka att inte smutsa ner dom..hihi.
Just nu hör jag musik utifrån, det är
vårfest i parken som ligger precis
utanför mitt hus. Men orkar inte gå, thaha.
Jamen, nu ska jag bara chilla helt enkelt.
Chao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!