JUST NU

hej bloggen. Idag började jag 20 i åtta, hade tråkig svenska första timmen..
efter det hade vi matte, yeah ska göra matteläxan snart. Då har jag gjort
den i god tid, och det är ju superbra? Sista timmen hade vi idrott, haha
så jävla kul vi skulle spela golf på gubbängsfältet. Och alla vet ju att
emma är världsbäst när det gäller golf. Så vi fick sluta en halv timme
tidigare, massa plus där! Åkte hem från gubbängen, och det började
regna när jag kom fram till farsta strand.. not good alltså. Men vädret
är ju helt sjukt idag, först sol-regn-sol-regn.. hela dagen. jaja, nu ska
jag äta upp mina flingor, sen ikväll ska jag dra ut med Lamya och
några till trorja. Om det inte regnar, annars drar jag nog till farsta och
solar solarium en stund, jag behöver bli brun nu, och inte vara
någon jävla blekfis. (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!