Kväll

Klockan sju gick jag ut och mötte Marie. Först gick vi till konsum för
jag skulle köpa lite saker där..sedan gick vi hem till mig och lämna 
sakerna och drog ut igen. Vi gick till en liten park typ och tog bilder.
Haha, Marie skickar bilderna någon dag så då kan jag lägga upp de.
Hm, nu ska jag nog sätta på en film.. eller ja alltså min syster spelade
in desperate housewives igår för att jag kom hem sent. Så ska nog titta
på den nu, eller ja snart..haha först måste jag ta bort sminket,
ta brun utan sol och sedan blir det film ! Tjadå (:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!