ohyeah

haha, bra rubrik då.. igår var jag ute med mina polare, vi drog ut & chillade.
Jag var typ lite trött i början, men ja det blev full fart framåt efter ett tag.
Jag, Lamya, Amanda, Hilina, Naomi, Blanka, Minela, Jimmie, Nicola
och Mputu. Fast efter ett tag drog några hem, och vi började spela lite
fotboll. haha. Vid åtta tiden gick nästan alla hem. På kvällen satte jag
mig bara framför tvn och kollade på en film, fettade mig med godis
och chips, yeah. Just nu sitter jag hos Elin och skriver, Cassandra
är också här. Jag ska slagga här, så skriver nog mer imorgon.
Pyssar

Kommentarer
Lina

HAHAHA ni är typ nya maffia gänget här i farsta strand eller :P HAHAHA



man kan ju alltid försöka ta över syrran ;) or not ;)





massa looooooove too uu

2009-05-02 @ 21:57:25
Anonym

haha, maffia gänget? ojoj.. så farliga är vi inte.. eller? :o

2009-05-02 @ 22:59:53
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!