Onsdag

Idag hade vi inte lång lektion..Vi började 09.50 och då hade vi bara
chill, pratade lite om resan och sedan gjorde vi nyhetskryss. Haha
första gången som jag fick 8 rätt av 10..fast det där är ju egentligen
inte viktig men jaja. Halv ett skulle vi få träffa vår nya klass inför 7an.
Jag ska gå i klass 7a..från min klass är det tio stycken som också
ska gå där. Skönt. Några killar från magelungskolan som jag känner
ska också gå i samma klass som mig, så det var ju också ganska
skönt att man känner många. Hoppas på en bra klass.. Ja, sen
slutade vi kvart i ett. Ikväll ska jag möta Marie, hon ska lämna nykeln
till henne för jag ska passa deras kanin i några dagar så jag behöver
nykeln hem. De ska åka till Helsingfors trorja det var.. (:
Ja, men nu ska jag geeka playahead. Chao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!