Pigg

tjaba. igår skrev jag ett inlägg som inte sparades, åh.
Men orkar inte berätta om allting, jag hade bara vanlig 
skoldag. På idrotten hade vi vikarie, och vi skulle spela
fotboll utomhus. Men jag tyckte det blev tråkigt, så jag
och Miranda gick uppför högdalstoppen istället, askul ju.
haha, det blåste så mycket så att jag och Miranda blev
tvugna att hålla i varandras händer för att inte flyga bort.. :$
Jo, man kunde se mitt hus därifrån! hihi.  Jag slutade tjugo
över två. Idag började jag 08.50, och första timmen hade vi
spanska. Gick väl sådär, man jobbar typ inte så bra..eller
inte jag iaf. Men ska fortsätta med boken så att jag blir klar
med den, sen kan jag få 7:ans bok. Det är typ bara tre veckor
kvar i skolan, yeah. Känns ju underbart. På slöjden fortsatte
jag med min pall, är inte klar än. haha, så min lärare skulle
hjälpa mig så att jag blev klar med den om några dagar!
På slöjden gick alla skolpoliser iväg, för dom skulle på
skolpolisgalan. Jag är inte skolpolis, inte Emma heller
så vi var kvar och chillade. Hade vikarie en liten stund
då och fick sluta halv ett. Jätteskööönt! Ikväll ska jag dra ut,
japp det måste jag! Imorgon ska Marie sova här, lite mysigt.
Aja, nu ska jag spana runt lite här på internet.
Så vi hörs, pusshej.


haha, bild på mig för drygt ett år sedan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!