REDO

ja, jag är redo nu, Spanien, here im come! Inatt åker jag alltså till arlanda vid 3-tiden. Ska bli så himla skönt att komma till ett annat land i några dagar. Fast kommer sakna Marie, ja jättemycket! Åker ju med min mamma, så ska försöka att inte skapa tjafs nu, haha försöka stå ut med henne..annars kommer jag verkligen sakna dig Marie för du är den som alltid har gjort mig glad när jag har tjafsat med familjen. Tack.

Idag var jag med henne, vi fixade oss inte någonting utan vi gick ut och solade i 4 timmar! Det var väldigt skönt fast efter ett tag blev det varmt. Haha. Ja, nu ska jag nog gå och titta på tv och försöka ta det lugnt..Kanske sover lite, eller det vill jag för vill inte sova på flygplanet. Nu får ni ha det så bra, alla läsare. Så ses vi om en vecka. Puss!


Haha, Marie såhär arg var jag när du var borta i helsingfors! (:
(Jag böjer en osttyvel eller hur det stavas..
ignorera mitt ansikte fan! )

Kommentarer
marie

naaw vad gullig

jag kommer sakna dig mest emma hoppas du har de bra :)<3

2009-05-30 @ 23:24:30
URL: http://marieemiliarydens.blogg.se/
Anonym

men jag v ai helsingborg* haa :D

2009-05-31 @ 21:13:13
Lina syster

saknar dig boboooo! <3333

2009-06-04 @ 13:48:27
e

jag saknar dig , bebis <3333

2009-06-06 @ 10:57:31
URL: http://elliehs.blogg.se/
Sofia

Snart landar ni :D

2009-06-07 @ 13:40:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!