Sista dagen för mig..

i skolan. Fast är ju bara borta i en vecka, så kommer hem dagen innan skolavslutningen. Missade den förra året, för att jag var i Spanien då också. Haha. Men ialla fall, kort om dagen.. Började 08.50 och hade Spanska. Fortsatte jobba på i boken. Efter det hade vi Slöjd, gjorde äntligen klart min pall! Woho. Sen åt vi lunch, vi fick tacos mums. Lite rast, och sen chill i klassrummet. Vi skulle rensa våra bänkar. Så idag tog jag med mig allting hem, hela min bänk är tom. Alla mina saker är borta från klassrummet. Haha, men känns väldigt skönt att det är ett långt lov snart. Ikväll ska jag börja packa ner alla kläder i resväskan, och imorgon gör jag nog det också. Men ska träffa min bästavän Marie imorgon också! Det är henne som jag kommer sakna mest.. Nu ska jag ta det lugnt, packa lite, och kanske går ut en liten stund ikväll för behöver nog komma ut. Aja, hejdå (:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!