Skola

hejsan. Igår var jag sjuk, eller ja på natten blev jag sjuk.. men senare
på dagen blev jag bra och då träffade jag Marie en stund. Idag hade
vi skola, ganska roligt att träffa mina brudar har ju inte sett dom på
typ en vecka? Men ja, fick sluta tidigare för att jag skulle till tandläkaren.
Haha, tyvärr hade jag fattat tiden fel, eller glömt..så kom 20 minuter sent.
Men det gjorde nog inte så mycket, för tandläkaren grejade tandställningen
på typ 5 min? haha. Efter det kom jag hem, pluggade lite på ett prov som
vi har imorgon..om ordklasser men det går nog ganska bra hoppas jag.
Jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan, jag var ute med Marie.
Picho och hans vänner var också lite med oss.. Haha, jag och Marie
skulle byta tröja.. yeah vi är schnyygga! hihi (: Nej, nu ska jag nog
plugga lite mer till provet, fast sitter också och messar med Sebastian..
hah, vi ska kanske börja träna tillsammans? Men det är ju bra, bättre
motion. Gå snabba promenader, kanske springa och så.
Aja, ha det bra. Beso

Kommentarer
Anonym

hah :D

2009-05-27 @ 15:31:55
URL: http://marieemiliarydens.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!