Skola

Idag har jag haft skola..började 20 över åtta, det gör jag varje dag
förutom fredagar, så ni vet! På idrotten hade vi höjdhopp och kasta
kula. På måndagar är idrotten bara i en halvtimme. Skönt. Juste,
igår var jag och Winta ute på kvällen med några och chillade.
Ikväll ska jag bara vara hemma för jag har prov på torsdag om
hela europa. Så jag måste plugga varjedag nu, hoppas på
nästan alla rätt den här gången..men vi får se. Nu ska jag
kolla runt lite på internet, sen ska jag äta, sen plugga.
Och efter det ska jag kanske ut på en promenad om jag
orkar. Aja, slänger in en bild på mig och söta Winta (:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!