Sol

tja. Kom precis hem, ska äta lite middag. Mums, det blir lax såå himla gott!
När jag har ätit klart ska jag ut igen. Har varit med Amanda, Winta och Minela.
Sen pratade vi lite med några killar..christian fick asma-anfall så det blev
panik där. Men som tur var kom Amandas mamma ut och hjälpte till, medans
Nader och Christoffer sprang hem till christian och hämtade hans amsa-sak.
Som tur var så gick det bra sen. Men nu ska jag äta lite mat och bli mätt.
Kan ju slänger in en bild på dagens outfit lite senare när jag kommer hem.
Brukar inte göra det, men ja..kan börja göra det ibland. Puss

PS. Haha, imorse när jag skulle riva ost, skar jag mig i handen.. Så det svider
just nu när jag sitter här och skriver, och lite skinn försvann. Fräscht ? 
( För er som ville veta thaha ) :$

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!