Söndag

Igår var jag och Wita ute en stund på kvällen. Mötte några och sen gick vi hem
för vi skulle kolla på "Se upp för dårarna" som gick på tv. Under filmen ringde
Christopher 2 gånger, han var i eskilstuna med sina polare, och det var
tydligen tråkigt där. Vi somnade halv ett. På morgonen vaknade vi runt 10.
Winta gick hem till sig en stund, och då fixade jag mig. Sen kom hon tillbaka
och då kollade vi på "Patrik 1,5" som vi hade hyrt igår. Idag har vi varit ute och
chillat med Amanda, Minela & Jelena. Kom hem för drygt en timme sen och
åt, ska snart ut igen. Jag älskar att vara ute, så himla skönt! Kan slänga in
en bild på mig och Winta från igår lite senare ,har bara två men det får duga.
Skriver mer sen, chao.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!