Söndag

tja cuties. Idag var jag hemma väldigt länge, försökte packa ner lite saker
tills imorgon. Men klockan 4 gick jag ut och mötte Marie, vi gick och köpte
chips och läsk i konsum, och sen gick vi ner till sjön..satte oss på en
stenbrygga och åt. Väldigt mysigt men det blev lite kallt sen. Så gick
hem och fortsatte packa. Nu är jag nästan klar, bara lite småsaker kvar.
Jag hoppas att det blir bra väder när jag är i Åland. När man är på
klassresa så ska det vara fint väder, hihi. Mitt första baddopp blir väl
imorgon också, ska bada i havet och det kommer säkert vara j*vligt
kallt! Ouh, jag ryser nu. Hm, ja snart ska jag kanske ut igen och möta
några ungdomar. haha. Ni får ha det bra. Sista inlägget för idag,
och börjar skriva igen på onsdag, för kommer hem väldigt sent på
tisdagskvällen, runt elva så kommer inte skriva förän på onsdag!
Chao, don't miss me. (:

Kommentarer
Lina

Hoppas du har kul syster min :D :D

2009-05-19 @ 19:33:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!