Söndag

Ja, idag har jag äntligen köpt nya skor. Woho.
Svarta, 199:- Din sko. hm, kan lägga in en bild
på de sen kanske. Köpte också ett linne inne på
H&M för 98:- som jag kan ha när det är vaaarmt
ute (alltså i Spanien) haha. Vi åkte hem halv 5,
då åt vi lite mat, sen gick vi ut igen. Vi mötte några
och chillade. Haha, picho har kommit till Sverige
igen. Jag kom hem för ungefär en halv timme sen,
för det började regna där ute. Urk, jag hatar regn .
Haha, men vi var ändå ute en stund när det regnade
och då hämtade vi en tidning som vi la framför oss
på marken, och började sjunga "Stockholm i mitt
hjärta". Vi ville tjäna lite pengar, haha men inga är
ju ute när det regnar? Jaja, vi är galet sköna (:
Nu ska jag titta på tv, eller kanske på en film..
Ja, vi får helt enkelt se. Fast först, tvätta bort
sminket! Hejdå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!