TJAAAAAAAAAA

Ja, idag vare skola..Vi gjorde inte så mycket, hade ju Svenska provet
idag men det gick nog ganska bra, tycker jag. Ja, skönt att det här
var sista provet innan sommarlov! Woho. Fan vad skönt, åker ju till
Spanien på söndag, inte alls långt kvar. Ska bli så bruuuun (a)
Det måste fan vara toppen väder annars kommer hela resan
vara förstörd ju.. haha. Idag i skolan sista timmen skulle vi hjälpa
2:orna med att skriva in en enkät på datan. Haha, de är ju så söta.
Så vi fick sluta 40 minuter tidigare. Yeah. Jag och flickorna åkte till
Farsta då, gick runt och spanade runt lite. Egentligen skulle jag
och Elin sola idag, men jag hade glömt pengarna hemma så
vi ska göra det imorgon istället. Sen mötte jag min ena syster
där, så gick runt med henne en stund också. Vi kom nyss hem.
Sitter just nu här och har högsta volymen med musik, Ingen är
hemma förutom vi två, och min mamma sover borta idag, så
vi är själva ashärligt. Nu ska vi dansa, hihi Chaaaaaao !


Kommentarer
Lina

Hahaha vi har alltid kul i hop ;D

2009-05-28 @ 20:38:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!