18 november

hello bitches! haft en bra dag? min dag började iaf med klockan åtta med hårdpass, alltså matte två lektioner efter varann. haha great, fick inte så mycket gjort men sånt händer ju när man kan göra så mycket annat än att lösa några mattetal? aja, vi kallar vår vikare för "tomten" eftersom har han bara liiite skägg, haha asmycket! Jag satt och typ kommenterade vissa, ja mitt nya ord är "fett, t.ex fett bra" haha så när eric tappade sin linjal 3 gånger satt jag och sa "fett klumpig". Sen hade vi lite andra lektioner också men inget intressant hände förutom att jag alltid sitter och skrattar åt något? Sirwan satt framför mig och sjöng nästan hela lektionen på "i kissed a girl" han gjorde det igår också thah -.- Stannade kvar efter skolan för jag skulle göra omprov, ja i träslöjd? helt sjukt hur man kan få IG i slöjd, men yes jag lyckas med allt. Pysssar =)

Kommentarer
lina

hello i am back ;)

2009-11-19 @ 19:12:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!