19 november

åh, glömde spara mitt inlägg som jag skrev för några timmar sen.. suck! men iaf så hade vi elevsamling i skolan, och jag och beccie satt typ och skrattade, denna gång var det roligare än vad det brukar vara. Haha kanske för att vi hade ett särbarn framför oss som var konstig.. eller också för att när några från min klass sjöng hörde man en brud som alltid överröstar de andra så man bara hör henne. suck on that, liksom jag ville höra min elin sjunga? ååh, men hörde henne lite ibland. hihi sen hade vi typ håltimme eller ja "halvtimme" eftersom vi slapp matten. Sen hade vi musik och till lunch fick vi äntligen pannkakor.. hihi me love it :$ Sen var det so, och sen gick jag hem eftersom jag var helt slut och hade ont i halsen. Men det börjar gå över nu, måste bara knarka halstabletter. Nu ska jag göra lite annat, hoppas ni gillar min blogg.. haha ups det vet jag ju redan att ni gör! yey.. =)


Kommentarer
Elin The Best

hihi , vad gullig du är twinie :)

Love u ;*

2009-11-19 @ 21:10:00
URL: http://elliehs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!