24 november

okej, skrev inget igår men who cares? haha idag var det iaf skola och vi gjorde massa.. hm hade ingen idrott fast vi stod och väntade i salen typ en halvtimme hehe.. men stod och pratade med några gamla godingar emma och winta. Haha eller mina nya fräscha godingar(!) Men ialla fall så slutade jag fett sent.. så snacka om att jag var trött påvägen hem. jag skrattade hela tiden pga att christian och dennis är så ruuuliga, fast alla säger att jag får värsta skrattattacker när jag börjar bli trött? hm.. men det kan nog stämma faktiskt. Kom hem för en halvtimme sen eftersom jag var ute. ASkallt fan.. brr! Men gick typ på ställen där jag aldrig har varit i Farsta. Helt sjukt hur mycket konstiga vägar det finns.. hihi och imorgon ska jag till stan och möta Alicia. men nu ska jag fundera på en fråga jag ska ha som kommer vara på min tävling! Kommer skriva om den mer ikväll. Julen närmar sig, så det passar ju bra med en liten julklapp? Yeah. =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!