25 november

ja, en dag närmare jul. Snacka om längta! hihi idag började jag åtta och mötte miranda vi tuben, sen mötte vi elin och beccie vid skolan. Knas blev det också hela dagen, men inget jag tänker bry mig om. Hade astråkig dag iaf, vettefan vad som gjorde det boring, men ja jag var väl bara allmänt trött? som alltid. Sov inget vidare inatt, får hoppas på bättre tider.. haha! Vi slutade typ en timme tidigare yeah, sen skulle elin och beccie följa med mig in till stan och möta Alicia men det blev ändrade planer så vi åkte hem igen. Hon kanske kommer hit senare ikväll, eller så ska vi ses imorn. Hon ska ju kanske köpa min blonda hårförlängning, därför ska vi ses och kolla om det passar. Har ju inte träffat bruden på snart tre år tror jag! shit. Men nu ska jag dricka upp min mjölk hihi och sen ta en titt i spanska boken. Kyss och smek (;

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!