29 november

åkte till Farsta med marie igår och köpte ett par leggins. lite annorlunda, svarta med paljetter på sidorna från åhléns. Me like! vi var väl där i några timmar och jag ville hitta någon söt tröja men hittade ingen.. det är typ alltid så, ja ni vet när man har pengar hittar man aldrig kläder. sen när man är pank hittar man massor! ååh. Aja, somnade rätt tidigt igår vid halv elva redan. Idag skulle egentligen ut men orkar inte, har huvudvärk så det blir nog bara en chilldag här hemma. Har också städat mitt rum lite, det var kläder överallt och jag behövde leta efter lite saker. Försökte också sätta på tvättmaskinen men det gick inget vidare så skippar det nu! Första advent är ju idag också, och mami har köpt hem pepparkakor hihi mums. Ska sukta daniel nu med mina peppisar.. Hörs om några timmar :D


nyvaken:$


Kommentarer
LINA

hahaha när tog du den? har du varit hos mej i smyg kanske :P hööhö nicee iaf ;D PUSSPUSS

2009-12-04 @ 17:35:55
Anonym

duvet när jag sov där! haha =)

2009-12-04 @ 19:32:21
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!