7 november

hello sweeties! Allt bra med er? med mig är det helt ok, eller ja det är bra. Åh, somnade igår med stark huvudvärk och jag mådde verkligen inte bra.. men idag mår jag bättre. Sitter och g33kar musik just nu, och har knappt gjort något alls idag eftersom papi kom och hälsade på idag. Så vi firade farsdag idag istället och han fick lite presenter. Fick också comviq 75 av honom, och jag hade inte ens sagt att han skulle köpa det? haha så snäll =) Nu blir ju min älskling glad också, trorja hihi. Funderar på att göra en ny blogg eller byta namn! Vissa utav mina "fans" kan inte stava mitt namn ens.. hahah om jag nu ens har några *not*! Men ska ta en funderare nu, och vad tycker ni jag ska heta? hmm.. ge förslag pyss =)

Kommentarer
rsvedberg

Haha, jo Emma! jag är ett stooort fan av dig! :D ♥

2009-11-08 @ 19:02:28
URL: http://rsvedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!