9 de noviembre

haha, yes här kör vi med spansk rubrik.. eller ja tror man skriver så! haha skrev inte igår men gjorde typ ingenting på hela dagen, var ute en stund och chilla. Idag var det iaf skola och imorse var jag dötrött.. ååh sadsad! Men det gick över efter några lektioner. Efter skolan åkte jag till Farsta och mötte syrran, och har hittat en tröja som jag nog ska köpa. Inte riktigt säker än, men aja sen drog vi hem till henne och åt fiskpinnar hihih mums. Sen tog vi det bara lugnt framför tvn och pratade om allt möjligt. Kom hem för en stund sen och min andra syster var ute med sin kompis så jag mötte dom och hade sällskap med dom hem.. hehe ska nog bara försöka plugga ikväll, har 2 läxor som är till imorgon och jag har knappt pluggat något alls under helgen? Men whatever, alla vet att jag alltid gör saker i sista minuten. Tyvärr. Pussssssssar =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!