det är lugnt nu

hm, har fått skit för det som hände förrförra helgen typ för två veckor sen? Men whatever, livet är en fest som Joar sa. Vad ska jag göra åt det? (; Ingen kan säga åt mig, för de vet själva att de gör exakt samma sak nästan varje helg? och det innebär både alkohol och cancerpinnen. Ska det vara rättvisa så ska det gå till såhär, ni kan inte säga något alls. Ni är en förebild, och jag har sett allt från er/dig. Inte konstigt om jag prövar på vissa saker ibland, ni gör ju det dagligen! så helt ärligt borde inte någon i familjen skälla på mig, oavsett om jag bara går i sjuan. TACK OCH HEJ.

.. från det till något helt annat, bilder från veckan.


miranda och jag på NO:n hihi


me and beccie


Kommentarer
marie ryden ;;););)

mjo , akohol är kul men cigg ? varför vilja dö ännu mer liksom love u emma=)

2009-11-27 @ 22:04:14
Anonym

jadu, jag vet inte men blir så irriterad när vissa i min familj typ tycker jag är störd haha men dom gör ju dessa saker hela tiden? hm.. love you too babe =)

2009-11-27 @ 22:51:39
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
marie

jag fattar men liksom akohl kan man ju dricka som man vikll cigg blir man ändå bara beroende av det står ju klart o tydligt på paketet att rökning dödar...lalala.. :D nej men seriöst du är söt puss på dig (L)

2009-11-27 @ 22:59:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!