En speciell person

sen ca 2 år tillbaka har jag haft en person som jag alltid har litat på mest. det finns bara en, som jag har upplevt alla bra och dåliga stunder med. Alla dagar och utekvällar. Sommar och vinter. Vi blev som tajtast sen två år tillbaka.. och jag kan börja med att säga att jag saknar dig enormt mycket winta. Ingen förstår vilka underbara stunder vi har haft, ingen förstår hur mycket jag saknar oss två. Vi umgicks så mycket som vi kunde, och försökte alltid ses på vardagar. På helger var det en självklarhet att vi skulle träffas. Med dig var allt så lätt, jag menar att allt flöt på.. vi bråkade nästan aldrig utan vi hade det rent sagt bäst och du gjorde mig alltid så glad. Vår humor knäcker allas, visst vare så vi sa? Haha alla utekvällar med grabbarna, oh jag saknar oss alla sååå mycket. Vi var liksom ett helt gäng på ett antal personer som alltid var ute. Vi hittade alltid på något.. och jag glömmer aldrig de roligaste minnena som när vi t.ex skulle springa från en tant och hon ringde polisen för vi hade gjort en sak ute.. haha och du skrek "run for the life!" och vi sprang genom portar och skog. Så j*vla knasiga. Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket med någon annan förut. Helt ärligt så var det bara dig jag kände att jag kunde vara mig själv med. Jag glömmer oss aldrig, och jag ska försöka fixa allt igen, för jag saknar dig verkligen. det insåg jag idag när vi hade sällskap hem, i miss you so much! :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!