Farsta C

ja, idag började jag tjugo över nio så fick ju lite sovmorgon. Yey! skoldagen var väl rätt bra, haha hade faktiskt kul på idrotten eftersom jag inte kunde kasta boll från ena sidan till den andra. vet inte om ni fattar men iaf, så jag fick typ försöka och lära mig ja minst 30 gånger fan! och min lärare sa hela tiden att jag inte skulle ge upp, och var fett stolt sen eftersom jag klarade efter ett antal gånger. hihi men efter skolan åkte jag till Farsta med marie och köpte en mascara och örhängen. haha sen när jag gick hem från bussen själv kom det en kille som var 18 bast och snackade med mig och gav sin msn.. yey haha ofta någon brukar göra så? Kommer från ingenstans och börjar snacka. Nu har min mamma daaaaamp seriöst och skriker på mig som fan men hon älskar ju mig FÖR mycket hejdå K*K !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!