IM SO CHILL

hello, kom hem för en stund sen. Var vid centrum här i Farsta strand med några. Sen mötte jag Alicia och hon köpte löshåret, så nu har jag pengar igen och kan shoppa galet. Fick 250kr av mamsen igår också, yey. hm, snart ska jag typ dra ut igen, möta natalie och några och vi ska äta på pizzerian.. fast jag ska inte äta hihi åt nyss kan inte äta mera, vill ju inte få tjockisvarning där! Hahah! gosh, vet ni hur mycket jag har varit med om denna dag? Men äsch, tar inte upp det här i bloggen. Kommer säkert bara få skit av det. Haha eller inte. Nu ska jag ialla fall vända på rumpan och klacka iväg sowm enw fjortiWs!!!!!(som jag blev kallad för idag!?) blä pusshej


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!