Jag och Marie på msn

marie rydèn säger:
vad ska du köpa nått speciellt elläähh;D

emma johansson säger:
i dont know vill ha nya leggins men vet inte om jag ska köpa dom där som du köpte förut de där glansiga eller bara ett par vanliga jeansleggins? hm..

marie rydèn säger:
ja det är frågan

har du inte glansiga?
jag vill kanske köpa jeans med hål i det är lite sweet
trashmarie

emma johansson säger:
jo, men jag vill ha ännu glansigare liksom lite speciellt ju :D

haha yeeah i like it marie!

marie rydèn säger:
du kan köpa oranga om du vill vara speciell :)

emma johansson säger:
haha jo självklart!

marie rydèn säger:
är galet kissnödig

önska jag hade ett eget badrum!

emma johansson säger:
hahaha jag också faktiskt snackar med en kille i min skola som går i nian i luren och jag är pissnödig kan ju inte gå på toa nu när han är där och kan höra!! :$ + så är han typ med ****** trorja, eller jag vet inte men iaf några som går i ****** klass haha

marie rydèn säger:
hhaa ba vänta jag ska kisss alite hahahah Ö<3

emma johansson säger:
hahaha ja ellerhur då skulle han säkert lägga på och jag skulle stämplas som G33K haha! :D

marie rydèn säger:
som kissareN

emma johansson säger:
ja precis! hahahah mitt nya namn.. grr so hot!

marie rydèn säger:
he kisss........aren

skoja haha fyfan vad jag är boring!

emma johansson säger:
haha nej i like ititititiit

men smsa mig för min mamma ska logga in,
du vet hon har ju också blogg, fb, PA msn
och allt värsta gangstern jao! haha :D<3


Ja, detta snackar vi om just nu.. vi är ju också sååå roliga, eller det kallas torrhumor :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!