kväll..

hm, tror inte jag gör något ikväll. Linus vill träffas men jag orkar inte åka till Farsta nu haha jag vet fett lat. =) Men aja sitter här just nu och snackar med Cassandra på msn och skickar lite bilder till henne.. hihi ohnej nu kom det en såndär lugn och sorglig låt.. visst gillar jag de ibland, men ikväll känner jag för partymusic! Yeah. Oj.. nu kom min mami med cola och chips, och jag som slutat dricka cola?! Har inte druckit det på över 4 månader eftersom jag inte gillar det längre. Så nu ska jag ta mitt första glas på över flera månader! O-M-G..tänker säkert ni haha (;

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!