life is good

hello, vaknade sju idag och fixade mig för att sedan åka till skolan. Öppet hus gick väl helt OK, fast Fatima gick runt och slog alla på armen eftersom vi tog sprutan igår och nu har jag sjuuuuukt ont tack vara henne! Fan vad sur jag är. Kollade på när musikprofilen sjöng och det höll på i typ en timme.. efteråt var jag helt slut och hade huvudvärk haha. Inte för att de var dåliga, utan säkert för att jag kommer bli sjuk pga grissaken. buhu. Haha nejmen emmiitaah is always good, kan liksom inte bli sjuk mitt liv skulle gå under. (; Nu ska jag titta lite på tv och skriver säkert mer ikväll. C-U

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!