Lite planer..

haha ja, vilket bloggande det blev idag va? två inlägg och nu ett till, yeah.. men bara för att jag har såå boring. Har lust att gå ut och få frisk luft eftersom jag sitter och ruttnar här. Har iaf beställt en till skoltröja ikväll.. haha men aja, jag har lite planer på G. planer som jag kom på just nu och som är bestämt!

* Jag ska färga håret igen lite mörkare när första riktiga snön kommer. Mjaou!
* Sälja mitt blonda löshår till en vän & köpa nya kläder och nya örhängen för 300kr.
* Köpa längre hårförlängning efter jul.
* Äta mer grönt, något som alltid kommer finnas kvar i mina planer (;
* Jag och brudarna ska äta oftare på vårt nya favoritställe! HAHA namnam

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!