Ni saknar mig

i know you miss me! haha inte så konstigt eftersom jag knappt orkar blogga längre, och ja då försvann ert liv. Skoldagen idag var helt ok, j*vligt trött bara men det går över! Är också lite småsur på en person, men whatever sånt som händer ibland, jag är fan inte någon jävla dörrmatta som man kan torka sig på när man vill. Nejnej. Snackar med linus på msn just nu, och matilda. Kanske åker och solar en stund lite senare med henne, vill ju inte vara blekfis. Men ha det bra så kanske jag skriver mer ikväll, imorgon blir det flum hos elin och vi brudar ska slagga där. Puuuuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!