Seg

hello everybody! kan berätta lite kort om vad vi gjort hos beccie när vi alla sov där, först kom jag dit och hon och elin mötte mig, sen kom cassie. Vi gick in och fixade oss en stund, sen drog vi ut. Inga var typ hemma hehe så vi tog ut Robin. Gick runt med honom ett tag och så lalala.. sen tog vi massa söta bilder *höhö* och sen drog vi hem vid elva. Vi körde lite saker och pratade massor, det var iaf j*vligt roligt! Kände att jag behövde komma bort ett tag och bara ha det häääärligt. gosh så skönt! haha men jag somnade typ vid fem hihi ja jag var trött, mina ögonlock slocknades fan hela tiden haha! jag måste ha sovit väldigt djupt eftersom brudarna snackade något om att de hade slängt täcken på mig och typ pratat jättehögt och så? hehe aja.. idag var det iaf skola, usch säger jag bara. Några veckor kvar till nästa lov.. öhm. Imorse såg jag att jag inte hittade mitt åk-kort. fick fan lite panik eftersom jag måste ha tappat det ute när jag sov borta! Men ja, gissa vem som ringer efter skolan? Ja, kvinnan från receptionen i skolan och en tjej hade hittat det. Snacka om att jag blev lättad! Har iaf köpt lite godis till den där bruden som tack. hihi jag är faktiskt snäll! Efter skolan gick jag iaf och simmade med syrran. Skönt. Nu ska jag chilla lite, värsta långa inlägget! Blä. Pusshej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!