Skola på en lördag..

ja, det ska vi ha. asjobbigt men vi ska ha öppet hus och vi slutar ganska tidigt så står säkert ut! hehe idag har dagen var helt OK och på spanska lektionen fick vi stå ute i korridoren och skrubba väggar? Ja, tydligen är det vi 7or som bara skriver på väggarna, sådär stod vi och skrubba pissäckligt. haha fast jag försökte faktiskt ta bort en gubbe eller ja beccie ritade av elin förut! hahah och vi hade idrott också, vet inte riktigt vad vi körde men något konstigt iaf så var bara med lite. Jag och brudarna försökte bli tagna hela tiden så vi slapp vara med. Tog också sprutan idag mot den där saken. Har bara lite ont i armen just nu. Imorgon börjar jag åtta trorja.. och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra i helgen! hm, beccie åker till Spanien nästa måndag, fett avis! Men jag och elin ska sola solarium medans hon har dåligt väder *hoppas* hihi. Skriver nog mer ikväll Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!