Skoldagen..

var helt ok för min del! har bara varit väldigt trött och blev lite småsur på idrotten men jaja, sånt som händer antar jag. hehe kan inte alltid vara snäll mot alla, speciellt inte folk som jag inte gillar. usch -.- haha! men iaf så var det en långdag, slutade halv fyra för vi fick gå lite tidigare. Satt i datasalen sista timmen och helt seriöst så gjorde jag ingenting. haha men tror inte man skulle göra något heller? Aja, fick reda på engelska provet, and yes såklart gick det inte så bra för mig, hmm jag borde ju kunna engelska rätt bra eftersom jag brukar prata svengelska ganska ofta? men nono, ingen mvg här inte! Hade sällskap hem med christian, mohamed och dennis. Grabbarna är seriöst störda och jag är bättre än bäst, dah? =) Pussis!


Kommentarer
Sanna

Hem Emma !



Det är Rebecca.S syster :) Jag har hört att din syster(tror att det var din syster) säljer hårförläning? Jag undrar om hon har kvar det fortfarande? :) Du kan väl svara på min blogg om det finns kvar :) http://sanroja.blogg.se/



Tack ! :)

2009-11-04 @ 16:35:39
URL: http://sanroja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!