Stan

ja, idag åkte jag till stan med elin och beccie. Chillade och jag köpte ett par sockersöta trosor. hihi och vi åt lite på donken fast jag tog bara en mjukglass. Har inte ätit där på flera veckor.. fett bra. Jag mötte de vid kvart i tolv, ja fan jag var klar då?! Tänk jag brukar ju aldrig vara klar så tidigt på helger. Sitter just nu och g33kar musik, vet inte riktigt vad som händer mer idag men kanske skulle träffa marie en stund senare. Aja, ändrade designen lite igår eller ja headern bara men ska ändra mer idag! skriver mer later, pyssss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!